12/11

Idag blir det bara ren dagbok, det vill säga ett inlägg i bloggen, har inte så mycket att orda om heller för den delen, men brukar man skriva dagbok så brukar man :-)
 
Det har varit en rakt igenom ganska seg dag, hade lite att göra på jobbet idag, men det berodde ju på att jag typ gjorde allt jobb igår med det vegetariska, hade inte hunnit med stekningen idag så det fanns ju ingen annan utväg. Sedan hade mellanstadiet idrottsdag idag, så jag hade färre portioner att tillaga av den anledningen = ännu mindre jobb, dessutom hade jag inte några större städprojekt att ta itu med och ingen planering som behövde göras.. Nå, dagen tog slut till sist iallafall! :-D
 
Regnat och blåst har det gjort i stort sett hela dagen också, men turligt nog var det uppehåll och inte särskilt blåsigt när Baloo och jag gick eftermiddagspromenaden! Knappa timmen var vi ute.
 
Hemma har det blivit lite hushållspyssel idag, en maskin med kläder är både tvättad och hängd, middagen är lagad och uppäten, köksluckorna är damm-och fläckfria, likaså köksgolvet :-) Hade "massor" med energi med mig hem från jobbet idag med andra ord ;-)
 
På kvällen har jag mest spelat wordfeud eller hängt vid datorn och så mycket annat händer nog inte den närmsta timmen heller, sedan är det dags att pallra sig ut på ytterligare en hund-runda innan Veckans Brott börjar klockan nio 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0