14/11

Man kan inte beskylla mig för att driva fotoblogg, men här kommer dagens dagbok, även idag helt utan bilder. Inte mycket att fotografera när inget nytt händer och hösten visar sig från en av sina sämre sidor - på eftermiddagen när jag kom hem från jobbet och gick med hunden regnade det och på morgonen - när det åtminstone kanske fanns lite frost att fota var det för mörkt.
 
På jobbet var vi en kvinn kort, husmor är borta idag och i morgon, men resten av styrkan var på plats skönt nog. Jag har förutom att fixa mat, som ju måste anses som min huvudsakliga uppgift som kock, diskat morgondisk, gått skyddsrond med intendenten och en av vaktmästarna, plockat inkommande varor, tvättat, torkat och vikt handdukar och städat personalrummet samt våra toaletter, så idag har jag haft att göra mest hela tiden (till skillnad från i förrgår, när jag inte hade alls mycket för mig)
 
Efter jobbet var jag som sagt ute med Baloo i typ en halvtimme - det regnade ju och var inte alls särskillt trevligt) Lite plock hemma blev det sedan, samt som vanligt, datorhäng en stund. Efter middagen stack jag iväg och tränade body pump. Kändes rätt tufft idag, men så har jag ju inte tränat det på två veckor, så jag får väl skylla mig själv eller nåt ;-)
 
Nä, nu har jag inte tid med detta längre, duschen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0