15/11, 2

Skriver dagbok med ett öga på tangentbordet och ett på tv:n (svårt när man inte är vindögd, haha) men matchen, Portugal-Sverige har börjat och det är redan spännande!
 
Arbetsdagen har varit bra, den gick snabbt för det var rätt mycket jobb - en kvinn kort hela dagen och ytterligare en borta under lunchrusningstimmarna gjorde att jag efter att ha fixat mitt jobb i köket sedan jobbade i disken mellan halv elva och klockan tolv. Det gick förstås bra även om det är en intensiv stund och jag inte gör det så ofta. 
 
På eftermiddagen åkte jag hem och tog ut Baloo som vanligt. Mulet och trist väder idag, men vi klarade oss från regn iallafall. Var ute i ungefär 40 minuter, en liten sväng i skogen blev det.
Hemma körde jag en maskin tvätt och pysslade med lite annat hushållsjobb, sedan hängde jag vid datorn en stund, som vanligt :-)
 
På kvällen kikade jag på Idol, tycker Jens är enastående, klart bäst ikväll :-)
 
Nä, nu blir det fotboll för hela slanten, heja, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0