16/11, 3

Åh, vilken skön lördag det har varit, härligt väder, sol och runt tio grader varmt i mitten av november är man inte bortskämd med! :-)
 
Baloo och jag gick till skogs på förmiddagen, var ute i nästan två timmar och strosade, en del svamp hittade jag också :-P
 
Hemma släppte jag bara in Baloo, sedan stack jag och hämtade Fredrik och Tina som ville följa med och handla. Jag behövde mest matvaror, Fredde och Tina behövde köpa hö till sina marsvin och eftersom Fredde skulle på 30-årsskiva på kvällen ville han till systembolaget också. Jag passade på att köpa lite vin och öl när vi ändå var där jag också. Innan vi lämnade Huddinga centrum köpte vi hamburgare att ta med hem. Skjutsade först hem ungdomarna till sig, sedan åkte jag hem till Rolle som ägnat dagen till att städa medan jag roade mig i affärer, han blev glad över att jag köpt med mig hamburgare till honom iallafall :-)
På eftermiddagen har jag roat mig med att titta på film på swefilm (via datorn), kollade på hungerspelen och den var helt okey.
Patrik kom över en stund och hälsade på, när han gick tog han med sig Baloo som kommer vistas hos Patrik och hans tjej Nelly fram till måndag kväll. Baloo ääääälskar sin superhusse, så han var himlastormande glad över att få följa med :-)
På kvällen har vi inte gjort mycket, bara käkat (förstås) idag blev det klyftpotatis med lövbiff samt lite sallad och bea, sedan kikade vi på "så mycket bättre". Bra program, kul när de översätter engelsk text till svenska, det blir en helt ny dimension på dem då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0