17/11, 2

Ett fantastiskt väder har vi haft i mina trakter idag, sol och runt åtta plusgrader - helt otroligt den 17:e november tycker jag :-)
Baloo var ju inte hemma idag, men eftersom det var så fint väder tog jag en promenad på förmiddagen ändå, dryga timmen var jag ute. Nere vid sjön blåste det lite annars var det jätteskönt.
Kände mig jättestel i ryggslutet och höften när jag kom hem så jag satte på tv:n och slängde mig ner på vardagsrumsgolvet för att stretcha ut mina ömma muskler. Har haft det så till och från den senatse tiden, vet inte varför, stretch känns jätteskönt och det blir bättre ett tag, men det blir samma visa efter några timmar igen - är det någon som kan tala om för mig hur jag ska komma tillrätta med problemet??
 
Blev förresten kvar i vardagsrummet och kollade på en netflixfilm, Hidden, det var en rätt bra thriller. 
 
Idag kör jag halvfasta och bestämde mig för att vända på måltiderna, istället för att äta lätt det första målet och lite mer till "middag" gjorde jag tvärt om, annars körde jag samma mat som förra helgen; räkor, haricot verts och broccoli som ett mål, ägg som ett. Att jag ändrade beror på att jag ju tränar på söndagar också och att äta "det stora målet" strax innan man ska gå och träna har inte kännts riktigt bra. Nu åt jag det vid tolvtiden istället, sedan gick jag och tränade vid fem och det kändes jättebra.
Idag blev det först ett pass med poweryoga och direkt efter det var det ett pass med zumba, så två timmars träning blev det :-) Gissa om jag var hungrig när jag kom hem?? Passade alldeles utmärkt att koka sig ett par ägg och äta efter träningen, lättlagat och jag blev precis lagom mätt :-)
 
Nä, nu ska jag slänga mig i duschen, sedan börjar det dra ihop sig till att kika på Bron i svt. Näst sista avsnittet tror jag..Lite synd att det tar slut, men man vill ju veta om man har räknat ut rätt person som "boven" ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0