18/11, 3

Jobb som vanligt när det är måndag, Idag stod det kalops på menyn, den gjorde jag två varianter på samt en vegetarisk gryta. Förutom att laga mat, förbereda till i morgon och städa efter mig har jag jobbat över en timme eftersom det saknades personal på mellanmålet annars. 
 
Baloo var fortfarande hemma hos Patrik på dagen, så jag hade inte bråttom hem till någon vovve idag. Passade på att åka och handla lite grejor jag glömde köpa i lördags då jag veckohandlade.
 
På kvällen lagade Matte och jag middag ihop, ris och chilie con carne blev det idag, Rolle jobbade sent första dagen på sitt nya jobb, han har börjat köra grus igen, istället för tvätt. På kvällen kom även Patrik hem med Baloo, Patriks tjej var med också, Nelly, det var första gången vi träffades, hon verkar jättetrevlig :-)
 
Nä, nu ska jag ut med Baloo en liten sväng innan det är sängdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0