7/11, 2

Vanlig arbetsdag idag också förstås, men idag var alla på plats igen skönt nog. För min del har dagen bestått i att laga böngryta till vegetarianerna och en portion mat till min "multiallergiker" som jag typ alltid behöver laga mat till eftersom det är så mycket hen är känslig för. Städning står alltid på schemat när man jobbar i kök, liksom planering inför nästa arbetspass. 
 
Efter jobbet åkte jag till affären och handlade isterband som vi skulle käka till middag. Rolle, min man, fyller år idag och isterband är en av hans älsklingsrätter, till det gjorde jag förstås dillstuvad potatis, mumma, men innan jag åkte från centrum var jag in till konditoriet och köpte varsin bakelse åt oss också, så vi kunde få go-fika, dagen till ära :-P
 
Inga gratulanter kom eller var väntade i kväll, men våra barn kommer hem till helgen och firar med lite middag och mys :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0