11/4, 2

Fredag, mycket efterlängtad faktiskt, har varit en intensiv arbetsvecka med mycket arbete med maten och drygt fyra övertidstimmar. Låter kanske inte så mycket, men i mitt arbete förekommer övertid sällan, så när det då blir typ en timme per dag extra under en period så känns det mastigt. Idag slutade jag dock ordinarie tid, eftersom husmor förbarmade sig och stannade på mellis istället för mig.

 

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Matte, sedan åkte vi till Willy:s och handlade - typ allt var slut hemma. Sedan åkte vi hem och packade upp.

 

Efter någon timme lämnade jag huset och stack iväg för en fika och lite prat med en kompis, sånt behövs ibland, vännen hade spenderat hela dagen på sjukhus och vi behövde helt enkelt ses en stund.

 

Sedan åkte jag hem till familjen igen och vi grejade middag. Idag åt vi pulled beef (fabrikstillverkad) den var jättegod tillsammans med sallad, sås och pitabröd.

 

Nu sitter jag och tittar på en dokumentär om Barbro Hörberg, som jag faktiskt har sett uppträda live en gång, fast hon dog redan 1976


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0