12/4

Härligt väder idag, kändes som vi äntligen fått vår (igen, efter höstrusket som varit några dagar) På förmiddagen åkte jag in till stan, fikade och promenerade. Var och kollade på träden nere vid Kungsträdgården, men de var inte speciellt utslagna ännu.

 

Hem och åt "middag"på eftermiddagen sedan åkte jag och familjen in till stan för att gå på Özz Nujens show, innan den började hann vi med att gå och fika lite också, mycket trevligt.

 

Showen var jättebra, mycket allvar, men också så mycket skratt att jag hade nästan kramp i kinderna ett tag :-D Han berättade på slutet att han kommer ge två extrashower, eftersom det varit sånt tryck på biljetterna, då kör han inte på Rival utan på Cirkus istället. Har du möjlighet så är det något jag rekommenderar alla att se :-)

 

Åkte hem direkt efteråt och nu är det bara sängen som gäller, känner mig jättetrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0