13/4

En riktigt skön söndag ute på landet har jag haft. Inte så soligt idag, men emellanåt bröt den igenom, blåsigt var det stundtals också, men vinden kom från ett sånt håll att den inte störde mina förehavanden särskilt mycket.
 
Mest har jag krattat löv - det finns det mycket av - sedan blev hängrännorna rensade, det var en hel del barr i dem, särskilt på baksidan av huset, men det är ju inte så konstigt, skogen där består mest av tall. Varmt nog var det för att kunna dricka kaffe ute, så himla underbart att sitta där och fika och lyssna på fågelkvittret, en riktig Lisa för själen!
 
Vid halv fyratiden var det dags att styra bilen mot storstaden igen, var hemma vid halv sex, så idag har jag inte vare sig yogat eller varit på zumba, trädgårdsarbete fick räcka tycker jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0