17/4, 2

Jobb idag också, även denna dag relativt sett lugn tack vare påsklov, men jag har ändå haft en hel del att göra med matlagning, eftersom det i dag behövde förberedas det som ska serveras på tisdag och som jag inte hinner göra samma morgon. För övrigt har jag städat personalrummet/toan och skurat golv - nästan med tandborste ;-) Lite trevligt påskfikande har vi haft också, husmor gav oss varsin fin, personlig  kaffemugg som vi alla ska ha kvar på jobbet, den var fylld med godis, men det är redan uppätet :-P Vi i personalgruppen hade skramlat till en påskblomma och choklad till henne, så hon blev inte heller lottlös ;-)
 
Efter jobbet åkte jag till Huddinge en sväng och handlade lite, sedan åkte jag hem. Har tvättat och hängt tvätt, hängt vid datorn samt lagat middag. Efter middagen åkte jag iväg en sväng och tog en fika samt tankade upp bilen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0