19/4

En mycket trevlig påskafton har jag haft, den har spenderats nästan till 100% med en av sönerna och till 50% med ytterligare en av dem, plus hans jättetrevliga flickvän
 
På förmiddagen åkte Mats och jag iväg och handlade, först en säck hundfoder som jag lovat Patrik, han har lite svårt att få med sig 12 kilo på bussen, så jag brukar hjälpa honom med det. Sedan åkte vi vidare och handlade maten på Willy:s i Tumba. De hade allt vi ville ha - utom godis!! Det var precis soptomt i alla lösviktsburkar, hemska tanke!! Innan vi ordnade den detaljen i en annan affär på vägen hem så köpte vi varsin hamburgare att ta med hem
 
Väl hemma (med godis och allt) så käkade vi våra hamburgare, sedan mojsade jag ihop en jansson och rullade lite köttbullar. Medan jag som bäst höll på att steka dem kom Patrik, Nelly och Baloo. De hjälpte till med att ordna fram allt vi ville ha och duka och när allt var klart satte vi oss till bords, åt, njöt och hade mycket trevligt!
 
Så småningom drack vi kaffe och moffsade i oss godis samtidigt som vi tittade på en av sagan om ringen-filmerna som gick på tv:n. 
 
Framåt kvällskvisten skjutsade jag hem dem - så de skulle få med sig hundfodret, sedan åkte jag hemåt igen. Nu har jag duschat och packat en del grejor som ska med till landet i morgon bitti. Tänkte premiär-sova där för året, så jag är inte hemma igen för än på måndag eftermiddag, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0