23/4

Jobb idag som vanligt förstås, inte mycket att orda om arbetsdagen, den flöt på i vanlig ordning. Jobbade över en timme på eftermiddagen, det var väl det enda som är "värt att notera"
 
Efter jobbet åkte jag först och handlade lite matvaror som saknades hemma, sedan stack jag hem med dem. Var i stort sett bara hemma och vände med matvarorna, hade lite bråttom till en date i stan ;-)
 
Vi fikade och pratatde bort en och en halv timme innan våra vägar återigen skiljdes. Innan jag stack hemåt igen gick jag till apoteket och hämtade ut penicillinet jag ska äta för kattbettet.
 
Mats hade redan ätit när jag kom, så jag värmde mig lite mat och åt i sällskap av datorn isället, sedan har jag fixat lite med "viktiga papper", sorterat bort lite ovidkommande saker, som jag ska försöka hinna åka och slänga i morgon efter jobbet. En promenad bort till återvinningsstationen blev det också innan det var dags för kvällsduchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0