29/4

Lätt mat på jobbet idag som tur var, kände mig inte alls på topp efter mycket dålig sömn och alldeles för eländiga tankar i huvet. Annars flöt dagen på bra, alla var på plats igen skönt nog.
 
Efter jobbet åkte jag direkt hem. Mats var hemma och vi pratade en hel del under eftermiddagen. Han hade märkt att jag inte var så glad i går (det var  i n t e  på grund av honom alltså!) och hade därför bestämt att vi skulle äta gott till middag idag - god mat kan ju göra en glad och jag blev väldigt glad över hans omtänksamhet om sin lilla mamma.
 
Lite nytta blev gjord, har dammsugit hela huset, sedan blev det fika och ännu mer peptalk och prat, så nu börjar jag komma på banan igen, i natt får jag nog sova känns det som :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0