30/4

En ganska tråkig arbetsdag har det varit idag, väldigt lite att göra och då går ju tiden såå låååångsamt. Nå, när man inte har så mycket matlagning får man ägna tiden till städning istället, det behövs ju det också. 
 
Efter jobbet åkte jag till Willy:s i Tumba och handlade. I affären var jag näst intill ensam men jag var ju där så tidigt att folk kanske inte hunnit sluta på jobbet ännu - eller så har de redan "flytt storstan" och tagit långhelg, vad vet jag? Åkte hem och packade upp sakerna, sedan har jag kört en maskin tvätt och lagat middag till mig och Matte - vi åt lite tidigt eftersom bägge ska göra saker lite senare och det är skönt att ha middagen "avklarad" då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0