3/4

Jobbet idag var ganska tråkigt, såtillvida att det i stort sett bara handlade om att värma mat, vi hade ju pannkakor som huvudattraktion idag. Dessutom var alla som skulle, på plats, så jag behövde inte jobba i disken under lunchrusningen och till i morgon var det i stort sett inga förberedelser, eftersom det är spaghetti och köttfärssås då - inget som behöver lagas i förväg och inget som behöver läggas upp med andra ord.

 

Så, vad har jag DÅ pysslat med under mina åtta timmar på jobbet? Jo, städning, städning och åter städning - samt lite tvätt :-D

 

Efter jobbet åkte jag direkt hem och tog en lång skön promenad med Baloo som vi ju har varit "barnvakt" åt i två dagar. Fem kvart var vi ute ungefär :-)

 

När vi kom hem satte jag igång en maskin tvätt, pulade med lite hushållsgöromål och sedan fixade jag lite middagsmat. Efter middagen åkte jag och Mats hem till Patrik och Nelly för att lämna tillbaka Baloo. Där blev vi kvar på en stunds fika och trevlig samvaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0