7/4

Måndag och jobb igen, trist väder ute, men det har ju inte så stor betydelse när man jobbar inomhus - mer än att man känner sig lite trött och låg när det aldrig blir riktigt ljust...

 

På jobbet var alla som skulle, på plats.  Idag serverade vi kalpos, vilket är ganska lindrigt för min del - bara vegetarianer, minus gluten och minus soja att tänka på, men idag fick vi en otrolig mängd med varor - tre rullburar med grönsaker och fem rullburar med frys- och kollonialvaror, så vi har haft att göra ändå..

 

En kollega är sjukskriven veckan ut och av den anledningen jobbade jag på melliset idag och så kommer det nog bli de flesta av dagarna denna vecka.

 

Efter jobbet åkte jag och fixade en däckbytartid till senare i veckan och så handlade jag lite innan jag åkte hem.

 

Hemma blev det lite småpyssel, tvätt bland annat, sedan middag och wordfeud.

 

Klockan nio ska jag kika på första avsnittet av den danska serien Arvingarna. Danska serier brukar ju vara bra så man kan ju hoppas att även denna är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0