11/2

Tisdag och broccolisoppa som huvudattraktion på jobbet, så jag hade inte så mycket jobb med dagens dieter, hade bara "minus mjölk" och "diabetiker" att laga mat till, men däremot har jag jobbat mycket med morgondagens lins-och kesolåda.

 

Annars var det som vanligt på jobbet, jobbet flöt på bara bra för de flesta tror jag.

 

Åkte inte hem direkt efter jobbet idag, hade lite grejor att fixa, men vid fyratiden var jag på plats hemma iallafall. Lagade middag till mig och Matte - Rolle ville inte ha - stökade med lite av varje, blommorna fick vatten till exempel, det var nog säkert en månad sedan sist..?

 

Vid halv sju kom mäklaren och vi skrev på avtal om försäljning, nu sker det mesta i rask takt, det kommer en fotograf hit i början av nästa vecka, sedan blir det ungefär ytterligare en vecka tills visning - ser fram emot det med viss spänning och bävan, vi har massor med jobb framför oss innan vi är i visningsbart skick...Nåja, vi får väl jobba dygnet runt i helgen så går det nog bra ;-)

 

Nä, nu ska jag se Sveriges mästerkock från förra veckan, det programmet har jag inte hunnit se ännu - tur att det finns play :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0