13/2

Igår var jag på fackligt årsmöte och kom inte hem för än elva på kvällen, så då orkade jag inte skriva dagbok, men förutom just årsmötet och att jag som vanligt jobbade så hände inget särskilt.

 

Idag jobbade jag förstås också. Lite lugnare dag idag för högstadiet var på friluftsdag och skulle inte äta hos oss.

 

Efter jobbet åkte jag direkt hem och började röja, på måndag kommer fotografen hit och tar bilder på huset, så det mesta får ju lov att vara i ordning då så de blir bra.

 

Två vändor till återvinningscentralen har jag kört, sedan har Rolle och jag plockat fram saker som ska ta samma väg i morgon efter jobbet, kör några vändor småsaker då och på lördag om det krävs, på söndag har Rolle hyrt släpkärra (vår står i Arboga, obesiktigad och med sommardäck) så då tar vi en massa stort och städar det sista - intensiv helg väntar! Nä nu hägrar duschen, sedan strax sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0