16/2

Idag har vi slitit hårt med att röja stora saker, en del små åkte också med av bara farten, tre lass till återvinningscentralen blev det.

 

Illa gjorde jag mig också, fick smalbenet mellan en frys och trappan, kändes som det gick av nästan *dramaqueen* men det blev bara ett sår och några rejäla blodutgjutningar. Nå, jag kan gå och det ömmar bara när man kommer åt det nu.

 

Eftermiddagen spenderades med att städa och se till att huset ser respektabelt ut.

 

Halv fem tyckte jag att jag låg med så pass att jag ändå kunde gå och träna, kände att jag behövde koppla bort allt detta en liten stund, yoga var fantastiskt, zumba nästan ännu bättre.

 

Nu ska jag ta en dusch, sedan kika på så ska det låta och kolla om det är något jag glömt göra inför fotograferingen i morgon. Halvfastat har jag gjort också, det gick ju lätt, har fasen inte haft tid att tänka på mat - vid fyratiden käkade jag tre kokta ägg, det blir nog det jag äter över huvudtaget idag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ajaj så jäkla ont sånt där gör... Jag "högg" skottkärrans stag i benet i somras och har fortfarande världens ärr, det gjorde oxå ont så jag trodde benet hade gått av!
Skönt att du kom iväg på lite yoga och zumba!
Kram

Svar: Ja, usch vad ont det gör för stunden, tur att benet höll och det bara blev ytliga skador
Ingrid Lundgren

2014-02-16 @ 21:19:17
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0