19/2

Onsdag och jobb förstås, idag var vi två kvinn kort, så lunchrusningen spenderades till största delen i diskrummet för min del, men ett tag blev jag "avbytt" av husmor så jag kunde planera nästa månads vegetariska matsedel.

 

Jag följer den andra matsedeln till ganska stor del, så först gör husmor den, sedan planerar jag utifrån vad hon har hittat på.

 

Efter jobbet åkte jag hem en kort stund, sedan bar det av in mot stan eftersom sektionen hade sitt första styrelsemöte med nya styrelsen idag och vi i valberedningen gärna är närvarande vid alla styrelsemöten. Idag skulle de konstituera sig och det är ju alltid intressant att se vem som tilldelas vilket uppdrag.

 

Mötet var slut strax efter åtta, hann med halv nio-pendeln, så jag var hemma vid nio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0