22/2

Har haft en ganska aktiv dag, mycket utomhus så det var ju skönt att solen sken stora delar av dagen även om det inte är direkt varmt.

 

Dagens stora projekt var att rensa (ännu mer) i uteförrådet. Förra helgen körde vi ju bort ett par lass med stora saker bland annat från det förrådet, men mycket, mycket mer behövde slängas för att det ska se skapligt ut och det allra mesta har jag tagit idag - men visst finns det fortfarande saker kvar som säkert kommer gå samma väg, det är jag övertygad om, ju mer man tittar desto mer "skräp" hittar man..

 

Det blev dock bara en tur till återvinningscentralen idag, men bilen var proppfull med säckar :-)

 

Förutom att städa och slänga har jag veckohandlat, sedan tog jag även en sväng till vanliga återvinningen med hushållsskräp i form av plast och kartong.

 

Eftermiddagen och kvällen har spenderats inomhus, har plockat ihop två flyttkartonger med hushållsmaskiner som jag inte har planer på att använda på ett tag, sedan har jag slängt lite saker ur köksskåpen som vare sig Rolle eller jag vill ha när vi flyttar.

 

Sedan blev det häng vid datorn, också det flyttrelaterat för jag har mest kollat utbudet av potentiella lägenheter som har visning i morgon eller nästa helg, söndagar är ju stora visningsdagen så det blir väl någon titt i morgon, sedan har jag som sagt ett par som jag tycker är intressanta nästa helg..

 

Nä, nu ska jag duscha av mig dagens damm innan melodifestivalen börjar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0