23/2

Skön söndag med bra väder, eller, iallafall sol och plusgrader även om det blåste rätt snålt.

 

Ute har jag varit mycket idag, skippade faktiskt hockeymatchen som alla pratar om till förmån för annat och det kan man ju vara glad över, den var visst inte så mycket att se har jag förstått - även om jag tycker att det ändå är mer eller mindre en bragd att ändå ta OS-silver :-)

 

På eftermiddagen blev det poweryoga och zumba som brukligt, hade vikarie på zumban, hon kommer även nästa söndag, men det var inte samma vikarie som vi hade förut, den här var helt okey även om det förstås är svårt att hänga med i stegen för hon kör ju inte samma pass som ordinarie. Nå, svettig och anfådd blev jag och kul hade jag mesta tiden också och det är väl huvudsaken :-D

Nu blir det dusch, sedan ska jag kika på så ska det låta och Lillyhammer i ettan innan det är dags för sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0