27/2

Torsdag, jobb förstås, mest städning nu när det är lov - pannkakorna som vi hade till lunch skötte sig själva i ugnen.

 

I dag gjorde vi fritidsbarnen lite extra glada och överraskade för de fick inte bara sylt till pannkakorna, de fick även glass! Med bra och övervakande fritidspersonal gick allt lugnt till och glassen räckte till alla :-D

 

Efter jobbet var jag och handlade allt jag glömde köpa igår *suck* sedan åkte jag hem.

 

Har inte gjort så mycket hemmavid idag, det mesta går lite i "stå" just nu, väntar på att visningen ska vara på söndag och måndag, sedan kan man börja packa lite mer saker i lådor - det kan ju inte stå flyttkartonger överallt när det är visning, och det får ju inte vara för "obebott" här heller för den delen, ödslighet är ju ingen mysfaktor direkt..

 

Lite vanligt hushållsarbete har jag ägnat mig åt, tvätt, småstädning, disk och sådär, annars har jag mest hängt vid datorn, kollat på hemnet om det finns några nya objekt ute för försäljning. Nu ska jag kolla nybyggarna på femman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0