28/2

Fredag, sista dagen på sportlovet för den här gången och en lugn dag för min del eftersom vi serverade korv med bröd och mos idag, samt lite rester av den mat vi haft under veckan, både lax och pannkakor fanns att tillgå. Det mesta av de där rätterna skötte sig själva i ugnen, det var bara mjölkfritt potatismos som krävde lite uppmärksamhet från min sida, så dagen har mest ägnats åt städning.

 

Idag var det inget av fritidsarna som ville äta mellis hos oss, de tog med sig till sina avdelningar istället, så vi kompade ut och gick en stund tidigare än vanligt istället, skönt! Min lediga tid ägnade jag bland annat till att skaffa mig ett par nya jeans, svarta blev det denna gång, hittade ett par på H&M för 99kronor :-D

 

Hemma har jag småstädat och tvättat, Matte lagade korv- och bacongryta till middag, det blev gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0