4/2, 2

Sov dåligt i natt, bara typ 2,5 timme sammanlagt, så jag har varit lite "gäspig" idag och det lär bli tidig sänggång vad det lider.

 

Jobbat har jag förstås gjort, idag hade vi fisk som huvudattraktion, jag lagade mat till minus gluten och till minus fisk och sedan ett vegetariskt alternativ, idag gjorde jag en grönsaksgratäng.

 

Efter fikat städade jag mina domäner, hade lite tid över så sedan gick jag ut i matsalarna och sopade golv innan arbetsdagen var slut. Efter jobbet åkte jag hem och tog ut Baloo, skönt väder idag, någon plusgrad och nästan-sol.

 

På eftermiddagen har jag stökat och hushållsarbetat rätt mycket och lite senare på kvällen har vi haft två mäklare här som ska lämna offert på försäljning. En kändes bra, den andra sisådär. Två till ska vi kolla på innan vi bestämmer oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0