5/2

Förmiddagen på jobbet var relativt lugn för min del, hade inte så mycket specialkost att laga för de flesta kunde äta den "vanliga" maten.

 

Det var bra för vi var två kvinn kort idag och jag behövdes i disken också. Körde förmiddagsdisken parallellt med ordinarie sysslor, förberedde till morgondagen på samma gång.

 

Under lunchrusningen övergick jag till att enbart vara i diskrummet och jobba - och jobba fick vi idag, fy vilket tryck det var, tanken slog mig faktiskt att rullskridskor inte hade varit dumt att ha så man (ännu) snabbare kunde förflytta sig mellan diskplock och grovdisken, puh!

 

Efter jobbet åkte jag hem och tog ut Baloo, vi gick 40-minutarn idag - han hade velat gå längre men inte jag idag.

 

Väl hemma igen hoppade jag in i duschen, sedan fixade jag middag, blev korvstroganoff med ris för det var länge sedan och är gott.

 

Nu slappar jag en stund men om en halvtimme ska Rolle och jag sticka till Cirkus för att gå på konsert med Nationalteaterns Rockorkester, Rolle fick biljetterna av mig när han fyllde år i November och nu är det äntligen dags att se dem, ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0