6/2

Gårdagkvällen var helt suverän! Gillar du och har möjlighet att se Nationalteaterns Rockorkester någonstans längs deras turné så är det värt varenda spänn biljetten kostade :-) Somnade inte förrän halv tolv på natten, så lite seg kände jag mig när klockskrället ringde tjugo i fem.

 

Arbetsdagen har gått bara bra ändå, idag var vi fulltaliga stora delar av dagen, men tyvärr inte hela.

 

Vid arbetsdagens slut kom Patrik till jobbet. Han har aldrig varit där förut så innan vi åkte hem visade jag honom runt.

 

Väl hemma så tog vi en fika, sedan gick han ut med Baloo en sväng medan jag packade ihop Baloos alla saker för nu ska han flytta till och bo hos Patrik och Nelly på heltid är det tänkt, men vi kommer ställa upp och hjälpa dem ibland när det kniper förstås. Sedan packade vi in alla saker i bilen och så skjutsade jag dem hem.

 

 

Innan jag åkte hem själv åkte jag till Fredrik och hämtade upp honom för han ville till Huddinge för att köpa två stora säckar med hö och spån till husdjuren. De han köpte var så stora att de knappt fick plats i min baklucka, men nu har det så det räcker ett tag :-)

 

Vid halv sex var jag hemma igen. Tidsbrist gjorde att jag sköt upp middagen och tog ett par mackor, för kvart över sex skulle ytterligare en mäklare komma för att titta på vårt objekt. Han kom när han skulle och gick nästan en timme senare. Då var det hög tid att laga middag, Rolle kom hem från jobbet ungefär samtidigt.

 

Efter middagen har jag hängt en maskin tvätt och nu tittar vi på ett inspelat program David Batra´s stå-upp-show "det var ju tråkigt" som är riktigt rolig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0