7/2

Fredag, hur skönt är inte det efter en ganska intensiv vecka?!

 

Hade ganska mycket jobb med maten idag, först lagade jag mat till "minus mjölk" och det vegetariska alternativet, sedan var det en del förberedelser till måndagen, städning och annat som behövde göras.

 

Dagen flöt på bara bra och go´-fika fick vi också; husmor hade med sig semlor till oss idag som vi käkade på kaffepausen på eftermiddagen, årets första för min del, säkert inte den sista :-P

 

Ingen vovve att snabbt åka hem till, men idag hade jag bråttom hem ändå för ytterligare en mäklare skulle komma och kolla på huset och presentera sig och sin firma, bra att ha fyra att välja mellan tycker jag. Besöket tog en timme ungefär, på måndag har jag lovat att ge dem besked om vem som får sälja åt oss.

 

På kvällen har vi ätit gott, lax med potatis, ett glas vin till, sedan har jag mest suttit vid datorn och kollat på program som jag missat under veckan men som jag ändå vill se.

 

Blir nog tidig sänggång ikväll, är trött, trots att jag sovit bra alla nätter utom en denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0