8/2

Härligt med lördag och ledigt :-) Vaknade av mig själv vid åtta på morgonen, gick upp käkade frukost och hushållspysslade en stund.

 

Vid elva tog jag med mig Rolle, sedan åkte vi till Fredrik som också skulle veckohandla. Rolle gick upp till andra planet på köpcentret för att se om de hade några bra handskar - det hade de inte, tyvärr, han får fortsätta leta helt enkelt. Fredde och jag handlade det vi skulle ha,snabba som vanligt, sedan åkte vi hem.

 

Packade upp alla sakerna, sedan gjorde jag lunch på några kokta potatisar som blev över i går, till åt vi sill.

 

Vid halv två tog jag återigen med mig Rolle, så åkte vi till Heron City för att gå på bio. Biljetterna skulle hämtas ut en stund i förväg och det gjorde vi förstås, sedan gick vi och tittade runt i lite affärer en stund.

 

Så småningom tog vi plats i biolokalen och strax efter att vi satt oss klev Fredriks flickvän Tinas föräldrar in i lokalen för de skulle se samma film som vi - världen är bra liten ibland! :-)

 

Filmen vi såg var hundraåringen. Den var bra, men lite seg emellanåt men jag tyckte Patriks kompis Svenne, som spelar Hinken i filmen skötte sig alldeles utmärkt iallafall :-D

 

När filmen var slut pratade vi en stund med Janne och Lotta, sedan åkte vi hem och lagade middag.

 

Nu ska jag kolla melodifestivalen så nu har jag inte tid att skriva mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0