9/2

Söndag, trist väder med regn mest hela tiden, men, det kanske inte spelar så stor roll nu när man inte längre är hundägare för jag  m å s t e  ju inte gå ut om jag absolut inte vill.

 

Lite har jag dock varit ute ändå, dels för att slänga plast-och kartongskräp, sedan stack jag iväg på en lite "reknings-runda" angående framtida boende, det är inte riktigt dags ännu, men titta på områden och en och annan lägenhet som just nu är till salu kan man ju göra ändå - bra att bilda sig en uppfattning om var man vill bo och hur prisläget är.

 

När jag kom hem käkade jag min vanliga "halvfaste-lunch", sedan hängde jag en stund vid datorn tills det var dags att gå iväg till träningen. Både poweryogan och zumban var lika givande och skoj som vanligt.

 

Nu käkar jag två ägg till middag, sedan blir det dusch, så ska det låta, äkta människor och sängen som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0