10/1

Fredag kväll, ah vad skönt! Veckan har i och för sig varit kort, men rätt intensiv.

I tisdags var det lugnt både på jobbet och fritiden - studiedag och nästan ingen matlagning, inga möten eller någon vovve som skulle passas.

I onsdags var två kollegor frånvarande och alla elever på plats, dessutom hade jag kvällsmöte, lite jobbigt - fast roligare och mer intressant än jobbigt ändå :-)

I går, en kort på jobbet och samma slags arbete på kvällstid som kvällen innan och slutligen idag jobb med en timmes övertid för min del eftersom kollegan fortfarande inte var på plats - klart man blir lite mör.

Efter jobbet åkte jag till Kungens Kurva för att köpa en ny handsfree-snäcka till mobilen. Har saknat en ett tag nu efter att den gamla gick sönder, men nu var det dags. Rätt mycket skönare att kunna svara och prata i mobilen i bilen eller när man är ute med jycken utan att behöva "fippla" med telefonen utan bara trycka på en liten knapp.

Sedan åkte jag hem. Matte hade redan åkt till kompisarna i Köping, honom ser jag nog inte för än på söndag, och Rolle hade hunnit hem från jobbet innan mig. Han hade till och med hunnit dammsuga så nu slipper vi den detaljen i helgen, skönt!

I helgen har vi väl inga större projekt, funderar på att kanske åka in till stan en sväng i morgon och kolla efter ett skärp, men det beror lite på vad vi har för väder, har ingen lust om det är bus. Annars ska vi väl röja bort den lilla jul vi har tagit fram och eventuellt gå på bio om vi har ork kvar.

Baloo är fortfarande kvar hos Patrik, antar att han kommer "hem" någon gång under helgen men har inte hört något ännu.

Näpp, nu ska jag snart krypa under täcket, känner mig faktiskt lite sliten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0