12/1

Skön söndag, det har blivit lite nyttigheter gjorda här, trots att dagen också har varit lat. Fortfarande ingen Baloo hemma (han kommer i morgon) så inte heller idag har det blivit så värst mycket promenerande, bara en kortis bort till skräpinsamlingen faktiskt. Inte så kul väder, hade hoppats på lite sol i helgen, men den har jag inte sett något alls av tyvärr..

Sedan har jag veckohandlat medan Rolle plockade bort julen, resten av dagen blev det mycket wordfeud, datorhäng och en del läsning och på kvällskvisten gick jag iväg och tränade. Först ett pass poweryoga, sedan direkt efter ett pass zumba. Äntligen var rätt "fröken" tillbaka efter två månaders frånvaro då hon varit skadad, som jag har saknat henne, vikarien var inte tillnärmelsevis så bra enligt min åsikt, men det finns säkert de som tycker tvärt om.

Nu kollar vi på så ska det låta och sedan blir det äkta människor innan sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0