16/1

Lång dag igen, fast med bättre sömn innan iallafall :-)

På jobbet serverade vi pannkakor idag och eftersom de bara är att värma i ugnen så blev det en mycket lugn dag som mest bestått av städning - nånting ska man ju företa sig medan maten blir varm, eller hur?

Husmor och jag stack iväg några minuter tidigare från jobbet idag eftersom vi skulle beställa nya arbetsskor på vägen hem, allt gick bara bra, tar väl någon vecka eller två innan vi kan hämta dem.

Sedan åkte jag hem och gick ut med Baloo, ungefär en halvtimme blev det bara idag för sedan hade jag bråttom in mot stan eftersom kvällen var vikt åt valberedningsarbete - ännu fler intervjuer :-)

Sen kväll blev det, men vi hann iallafall med 21.01-pendeln så jag kom hem en hel kvart tidigare idag jämfört med i förrgår ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0