19/1, 2

Skön söndag, men inte så vidare skönt väder, det har varit snålblåst och "sticksnö" i stort sett hela dagen. Baloo och jag har trotsat vädret med två ganska långa promenader ändå, typ på 50 minuter vardera, den första fick vi med oss Rolle på också.

 

Annars har jag mest suttit hemma och fördrivit tiden vid datorn och med Wordfeud, har inte haft lust för några projekt alls idag (känner mig lite låg av någon anledning)

 

Rolle och Matte åkte iväg en stund till El-giganten för Matte ville köpa en surfplatta för julklapps-och födelsedagspengar, fastnade för typ en sånhär Den har han "pysslat med" mest hela eftermiddagen sedan :-)

 

På kvällen stack jag iväg och tränade poweryoga och zumba, bägge passen himla sköna och roliga. Nu ska jag äta ett par ägg till middag (halvfastar idag) sedan blir det duschen, äkta människor på tv och sängen som gäller :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har fortfarande inte provat yoga, fattar inte hur jag ska få in alla pass jag vill gå!

Svar: Visst är det jobbigt att vara tvungen att välja?! Du får hoppa ett av de andra passen en vecka och se vilket du tyckte kändes roligast och är bägge det så får man väl köra varannan vecka. Fast, kontinuitet är väl att föredra, de flesta passen blir man ju bättre på när man kommer in i och lär sig olika rörelser och på yogan som ju mest är till för smidighet (i min värld iallafall) märker man ju om man varit frånvarande ett par veckor
Ingrid Lundgren

2014-01-19 @ 20:32:31
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0