22/1

På jobbet idag var vi två kvinn kort, en är sjuk och en ledig på onsdagar.

 

Huvudattraktionen var blodpudding, tätt följd av potatisbullar, så jag har haft minimalt med matlagningsarbete kan jag säga, mest har jag nog hållit till i diskrummet både för att köra morgondisken och sedan för att vara diskplockare under lunchen. Några minuter tidigare stack husmor och jag från jobbet, skulle hämta arbetsskorna som vi beställde i förra veckan på väg hem från jobbet. Nu ligger de i min baklucka i väntan på att nästa arbetsdag ska börja :-)

 

Rolle hade inget lastbilsjobb idag, vilket var lite skönt med tanke på Baloo och hans tass. Vovven var lite orolig natten som var, han var nog mest hungrig om jag känner det matvraket rätt ;-) Baloo verkar iallafall inte ha ont, men han är lite tycker varken om att vara bandagerad på tassen eller ha tratt runt halsen, men ettdera är han tvungen till för han kan ju inte låta bli att slicka på sin tass. Skönt att ha lite extrabevakning på honom första dagen ändå. Hemma har jag hushållsarbetat lite, men mest har jag (som vanligt) hängt vid datorn eller spelat wordfeud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0