26/1, 2

Mycket utevistelse har det blivit idag, skönt med lite sol för ovanlighetens skull, fast det  k u n d e  ha fått vara varmare. Tycker det kändes rått och kallt trots att vi bara hade 2-3 minusgrader, snålblåst var det också.

 

Först var jag ute med hunden i nästan en timme, sedan fick Rolle och jag för oss att åka in till stan för Rolle ville se om han kunde hitta några handskar. Vi gick min "vanliga" sväng, från T-centralen ner till Sergels Torg, sedan mot och igenom Gamla Stan, vidare över Slussen och bort till Medborgarplatsen, där Stockholms Södra station ligger. Där hoppade vi på och åkte hem igen. Inga handskar hittade vi som var värda priset - ett par som han ville ha hittade vi, men 800 spänn kändes väl saftigt.

 

Hemma blev det sen lunch, Rolle tog några mackor, jag en massa grönsaker och kycklingfile´eftersom jag kör halvfastedag.

 

Sedan var det dags att gå ut med vovven igen, nu gick vi till skogen och var ute en dryg halvtimme.

 

Väl hemma igen kollade jag på stjärnorna på slottet på svt play, sedan bytte jag om och gick iväg för att köra två träningspass; poweryoga och zumba.

 

Har precis kommit hem, kokte två ägg till middag som jag just ska slänga i mig innan duschen den sköna! Sedan blir det lite tv-tittande innan sängen kallar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0