11/7

Det blir dåligt bloggande för min del, uppkopplingen på landet suger, bilder går inte att ladda upp över huvudtaget, lyckades turligt nog med en när vi var på utflykt här om dagen, men alla jag har försökt ladda upp från landet har bara tuggat och tuggat i evigheter, inget händer.. :-(
 
Jag och mannen i mitt liv har varit ute på landet hela veckan, är bara hemma i stan för att kolla post och annat nu, ska åka tillbaka till landet om några timmar igen. Där ute jobbar vi lagom mycket och har det gott i största allmänhet. Några dagsturer har vi tagit oss för också, en biltripp runt omkring i norra Uppland och en då vi åkte typ till Bollnäs och vände.
 
Varmt och skönt väder har vi haft, så så mycket "grovarbete" har vi inte tagit oss för, blir mest att dra lite ogräs och att vattna så inte allt torkar bort. Mannen i mitt liv har skrapat bort gammal färg från fönsterkarmar och vindskivor på Nya stugan, där ska vi måla nu när det blir lite svalare ett par dagar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0