2/7

Vaknade först vid femtiden, men lyckades somna om till iallafall sju, men då gick jag upp. Käkade frukost och lyssnade på gårdagens sommar i P1.
 
Strax innan tio fick jag för mig att sticka iväg bort till (nästan) mina gamla hemtrakter för att gå till skogs, parkerade bilen vid Björnkullahemmet i Visätra för i den skogen har jag gått mycket medan Baloo bodde hemma hos oss. Hittade några fina små kantareller som fick följa med hem och bli lunchmat - de räckte precis till två mackor :-) (bild i ett tidigare inlägg)
 
Efter lunch tog jag en promenad till centrum, Matte behövde skavsårsplåster för nya jobbarskorna skaver lite, hoppas det ger med sig när de blir ingångna..
 
För övrigt har jag inte gjort så mycket idag, försökte sitta på balkongen med boken, men så fort jag gick ut där så blev det mulet och åskan började mullra.. :-(
 
Mannen i mitt liv var på besök i några timmar, men nu har han åkte hem för att tvätta och packa ihop lite kläder och annat, vi åker ut till landet i helgen igen och eftersom hans semester börjar nu så stannar vi inte bara över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0