3/7

Idag sov jag till åtta, skönt! :-D Vaknade till ljudet av sonen som stökade runt ute i kök och badrum för att strax gå till jobbet, finns inget trevligare ljud tror jag, är så glad att han har fått något att göra och en egen inkomst!
 
Så småningom gick jag också upp och gjorde mig klar för att gå till tvättstugan. I tvättstugan träffade jag på en kvinna som bor någon port ifrån mig, det blev ett mycket, mycket bra och trevligt möte, kände med en gång att vi fick jättebra kontakt, vi får se hur den bekantskapen utvecklar sig :-)
 
Vid ett var jag klar i tvättstugan, gick hem och plockade upp allt och käkade lunch, sedan har jag pysslat och donat här hemma mest hela dagen - det regnade ute till och från, så jag hade ingen lust att sticka iväg på promenad, men det var ju inte fel att äntligen få upp hallspegeln på väggen, rullgardinen i Mattes rum och få lägenheten dammsugen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0