10/6

Arbetsdagen har bestått i de vanliga sysslorna plus lite extra städning, det är ju snart sommarlov och två av kollegorna ska överta köket, då vill man ju att det ser "hyfsat" ut.
 
Idag kom nästa alla elever och åt samtidigt för högstadiet hade tidigarelagt sin lunch eftersom man gärna ville se den årliga fotbollsmatchen, niorna VS lärarna, sedan. Hur det gick i matchen har jag ingen som helst aning om, men det kanske man får reda på i morgon om man har tur :-)
 
Efter jobbet mötte jag upp med mannen jag date:ar, vi gick hem till mig en stund först, sedan tog vi bilen till  polishuset iFlemingsberg för att hämta ut mitt nya pass. Sedan åkte vi hem igen, lagade lite middagsmat innan det var dags för honom att åka hemåt igen. Jag gjorde honom sällskap en bit, passade på att handla lite mat och annat som var slut hemma.
 
Väl hemma igen packade jag upp, sedan har jag beställt ny tvättstuga, diskat och fått igång det trådlösa nätverket på mobilen, jag går från klarhet till klarhet :-D
 
Nu ska jag ta ett bad, sedan är det väl dags att lägga sig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0