11/6, 3

Sista arbetsdagen har ju den uppmärksamme redan sett valda delar av i ett tidigare inlägg, vi har ätit en hel del på jobbet idag och det har bara varit "godsaker" :-P
Nå, vi lagade mat till fritids och till våra skick också, samt städade det som skulle städas, plus våra skåp, så lite nytta har vi förstås också gjort.
 
Så småningom - efter kramkalas -  så skiljdes alla för sommaren, 67 hela härliga dagar ligger framför de flesta av oss, bara två kollegor knegar på eftersom de har semestertjänst istället för uppehåll som vi andra.
 
Hemma var jag bara någon dryg timme, sedan tog jag tunnelbanan in till stan. På kvällen var det fackligt styrelsemöte som jag skulle gå på i egenskap av valberedare, men innan dess hade vi kalas för sektionens ordförande, som i dagarna fyller 60. Det var en massa folk som kom för att gratulera honom, med presenter, sång och hurra-rop, sedan bjöds det på smörgåstårta, mycket gott!
 
Efter allt firande började så småningom styrelsemötet och i vanlig ordning så slutade det klockan nio. Efter mötet firade jag sommarlovets början genom att gå och ta en öl och snacka bort en stund med valberedningens sammankallande, mycket trevligt! Var hemma igen vid halv elva ungefär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0