16/6

Idag har jag gjort av med massor av pengar, har nämligen varit på Ikea och köpt mig en ny stor säng med alla tillbehör såsom bäddmadrass och skydd för resårmadrass och bäddmadrass, dessutom en ny bäddmadrass till Mats och en garderob, också till honom. Ja, sedan köpte vi nya gardinstänger, några nya gardiner till vardagsrummet, rullgardin till Mats, lite kuddar, påslakan, örngott...sammanlagt gjorde jag av med typ 11500 inne på Ikea och 800 på att få de stora sakerna hemkörda och inburna.
 
Förutom att handla allt detta har jag spenderat det mesta av dagen hemmavid, har umgåtts med mannen jag date:ar en stund, kollat på lite fotboll och påbörjat ihopskruvningen av möblerna när de väl kom strax efter åtta. Vi har undermåliga verktyg, så det tar sin tid, Mats garderob är väl nästan klar, vi har gjort själva stommen till den och lådorna, resten får vänta till i morgon för nu är vi uttröttade och vill gå i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0