18/6

Gick upp vid sju i morse, eftersom jag skulle lmna in bilen klockan åtta, för bromsbyte. I väntan på att den skulle bli klar åkte jag hem. Passade på att leta upp lite gardinkappor till köket och annat på nätet (Ellos) som jag beställde. Vid elvatiden ringde de från verkstan och sa att bilen var klar så då åkte jag och hämtade den igen.
 
Väl hemma igen käkade jag lunch, sedan har jag bara "donat" här hemma, beställt ny tid för tvätt, städat, bytt plats på lite olika saker - allt fungerar ju inte med en gång när man flyttar, man måste känna in om saker och ting fått rätt plats eller om det blir bättre på något annat vis.
Ja, så mycket mer har väl inte hänt just idag, har slappat rätt mycket vid datorn och spelat bort en massa tid på Wordfeud - man har ju semester! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0