23/6

Av någon outgrundlig anledning vaknade jag halv sex i morse och kunde inte somna om, halv sju gick jag upp.
Småpysslade med såna där tysta saker man kan göra utan att störa vare sig grannar eller den sovande sonen, men strax innan åtta då de öppnar stack jag iväg till Willy:s och veckohandlade, det var rätt tomt i affären så dags :-D
Väl hemma igen packade jag upp sakerna, sedan var det nästan dags att gå till tvättstugan, min tid startade klockan tio. Mycket tvätt hade jag idag, det blev fyra maskiner, med mycket lakan som jag sedan passade på att mangla, var klar med allt strax efter ett.
 
När tvätten var inlagd där den skulle vara åkte jag en tur till Farsta, var inne på Claes Ohlsson och handlade främst nya förlängningssladdar för mina gamla var ojordade nästan allihop och här har vi bara jordade uttag och då passar ju inte kontakterna. Lite andra grejor handlade jag också, kabelklämmor, plugg och en hammare  - börjar samla på mig lite verktyg nu ;-)
 
Mannen jag date:ar ringde och sa att han jobbat klart, så jag hämtade upp honom med bilen, sedan åkte vi hem. Mycket mysigt att träffas igen, det har vi ju inte gjort på flera dagar! Vi fikade, pratade om allt som varit i helgen och lagade middag ihop :-)
 
Så småningom var det dags för honom att åka hemåt, han ska ju upp och jobba i morgon. Min kväll spenderades med ett långt bad - härligt att ligga i badkaret, läsa och bara njuta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0