24/6

Vaknade vid halv åtta i morse vilket ju är lite mer normalt när man är ledig - i går vaknade jag ju halv sex..
 
Efter frukost och en stund vid datorn stack jag iväg till Ikea. Ville kolla på sängbord, lampor, utemöbler och skohylla. Det enda jag fick med mig av de sakerna var skohyllan men, lite täcken, vinglas och annat hamnade i påsen hem ändå ;-) De andra sakerna kände jag att jag behöver fundera över lite till.
 
Hemma har jag skruvat ihop skohyllan, planterat om två blommor, hängt vid datorn, lyssnat på gårdagens sommar i P1 i podradion, spelat wordfeud umgåtts med mannen jag datear, även idag lagade vi middag ihop, vi har mycket trevligt under tiden :-)
 
Så småningom var det dags för honom att åka hem till sig, resten av kvällen har ägnats åt wordfeud och allsången, tycker Petra skötte sig fint, fast hon verkade lite nervös i början :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0