25/6

Vaknade sådär tidigt idag igen, typ vid halv sextiden - helt värdelöst när man är ledig och inte ska göra något särskilt..
Nå, strax efter sju gick jag upp eftersom jag inte kunde somna om. Satt vid datorn en bra stund, passade på att lyssna på gårdagens sommar i P1, med Johan Croneman, ett program i min smak! Ja, som du (om du har läst min blogg länge) märker så försöker jag lyssna på alla sommar i P1-program även denna sommar, tycker mycket om det för man får lyssna på så många olika personer och personligheter, inget program är det andra likt och nästan alla har ett bra och intressant program. Faktum är att jag bara har hört typ två, tre program som jag tyckt var rent tråkiga under de tre (eller är det fler ?) år som jag har lyssnat på samtliga och det är väl ett bra betyg?
 
Förutom att lyssna på podradion har jag dammsugit och umgåtts mycket med Mats, i stort sett hela dagen, det ör inte så vanligt trots att vi bor på samma adress ;-)
 
På eftermiddagen stack Matte iväg till stan och jag hade träff med mannen i mitt liv, det blev lite middagslagning ihop även idag, mycket trevligt :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0