2/6

Måndag och jobb, idag var alla på plats vilket känns som en evighet sedan :-)
Jobbet gick därmed som en dans och det var ju bra eftersom jag skulle gå tidigare, redan vid halv ett, på grund av överlämningen av mitt gamla boende.
Allt gick bara bra hos mäklaren, men det tog nära nog en timme innan bankerna var klara med transaktionerna, det berodde på att det just nu är många som säljer och köper bostäder, så det var "kö" på banken.
Efter besöket hos mäklaren åkte jag och hämtade mannen jag date:ar och sedan åkte vi till polishuset i Flemingsberg för jag hade bokat ett besök för att göra nytt pass. Även detta gick bra och smidigt, får hämta mitt nya om en vecka drygt.
När vi var klara åkte vi hem och fikade, han stannade även på middag trevligt nog, sedan skjutsade jag honom till stationen.

Ett väldigt glädjande besked har jag fått idag, Patrik, min mellanson, ringde och berättade att han kommit in på en hett efterlängtad utbildning som startar i augusti, jag är så glad för han skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0