4/6

Det gick skapligt lätt att komma upp ur bingen i morse trots den långa arbetsdagen igår, mot slutet av dagen kände jag dock av mina något korta ryggsluts-muskler igen (får stretcha lite till helt enkelt). Även idag jobbade jag över, fast bara en timme drygt, eftersom kollegan som egentligen skulle jobba på mellis vikarierade i annex-skolan. Nå, det var väl (?) sista övertiden den här terminen skulle jag tro, inte så många dagar kvar att jobba innan sommarlovet infinner sig!
 
Ett sms från bredbandsbolaget hade jag fått under dagen, paket med nya rautern fanns att hämta ut på posten, yes! Hämtade den innan jag gick hem men brydde mig inte om att öppna paketet utan drog iväg igen.
Först letade jag upp tvättstugan och bokade (tror jag, om jag lyckades...?) en tvättid till på fredag morgon, sedan stack jag till Huddinge och köpte lite vin som jag ska ta med ut till landet i helgen, därefter åkte jag och handlade lite mat.
 
Mats hade börjat med middagen när jag kom hem för han skulle iväg lite senare. Jag "föll in" och hjälpte till med dukning.
 
Matte hade börjat skaka igång internetet medan jag var borta, men lösenordet som vi fått per brev funkade inte, så när han hade stuckt iväg ringde jag support och fick det ordnat - skönt att kunna använda datorn igen, det är smidigare att surfa vid den än med min lilla mobil och Matte har varit "socialt handikappad" för han kör med en gammal lur utan uppkoppling..
 
Ja, så mycket mer än det och en dusch har jag inte hunnit idag, nu ska jag kolla klart nyheterna, sedan blir det sänggång
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0