9/6

Måndag igen, jobb förstås, men - trots en kvinn kort - så har dagen varit lugn eftersom mer än halva skolan var iväg på klassens-dag-utflykter, i stort sett hade vi bara lågstadiet "hemma"
 
Efter jobbet gick jag hem och hämtade bilen, sedan hämtade jag mannen jag date:ar vid en närbelägen station. Handlade lite matvaror när vi ändå var ute och for, sedan åkte vi hem till lägenheten.
 
Softade en stund, pratade och kollade via nätet på "allt om grävlingar" med tanke på nya "hyresgästen" på landet, sedan lagade vi middag. Strax efter sex var det dags att skiljas för ikväll.
 
Min sen-eftermiddag har jag använt till att få igång mailen, var tvungen att ringa support för att få lite nya koder för att kunna ta emot mail, sedan gick det inte att skicka märkte jag något senare, men det kunde inte support hjälpa mig med eftersom jag har ett annat konto än deras, men som tur är har jag en gullig storebror som kunde hjälpa mig via telefonen med detta, så nu ska väl allt funka hoppas jag :-D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0